Overal in Nederland en België werken klanten van Struyk Verwo Infra en Stradus aan het verbeteren van de openbare ruimte. Met de Afroep App van Oliver IT kunnen de klanten van beide CRH-bedrijven heel eenvoudig afroepen plaatsen en volgen. De app combineert maximaal gebruiksgemak met optimaal inzicht in contracten, prijzen en de status van bestellingen.
Struyk Verwo Infra is marktleider in publieke bestrating in Nederland. Het bedrijf heeft een ongeëvenaard productaanbod van ruim 20.000 artikelen. Het Belgische Stradus levert prefab betonproducten voor de openbare ruimte. Beide bedrijven maken deel uit van CRH, de op een na grootste leverancier van bouwmaterialen ter wereld.
Stradus en Struyk Verwo Infra leveren hun producten op afroep aan klanten. In het verleden kwam zo’n afroep binnen per mail of telefoon. Het verwerken van bestellingen kostte echter veel tijd, bijvoorbeeld omdat sommige klanten te weinig inzicht hadden in levertijden en de onderliggende contracten. Die onduidelijkheid zorgde regelmatig voor telefonische vragen en kon tot misverstanden leiden.
Om een goed beeld te krijgen van de situatie startte Oliver IT met een diepgaande analyse van het afroepproces. In nauwe samenwerking met Struyk Verwo Infra en Stradus ontwikkelde Oliver IT vervolgens een gebruiksvriendelijke app waarmee klanten van beide bedrijven heel eenvoudig afroepen kunnen plaatsen. De Afroep App integreert naadloos met het SAP-systeem van Verwo Infra en Stradus. Wanneer een klant een bestelling plaatst, toont de Afroep App direct alle relevante contract- en leverinformatie. Op basis van deze gegevens kan de klant een weloverwogen afroepbeslissing nemen.
Nadat de afroep geplaatst is, wordt deze gecontroleerd en bevestigd door de verkoop binnendienst. Daarna begint de logistieke verwerking. De klant kan de voortgang van de bestelling vervolgens voortdurend volgen. De accounts voor klanten worden gesynchroniseerd met Salesforce, het CRM-systeem van Struyk Verwo Infra en Stradus. Hierdoor hebben beide bedrijven een kristalhelder beeld van de contact- en bestelgeschiedenis van iedere klant.
Zowel klanten als de verkoop binnendienst besparen veel tijd en hebben grip op elke stap van het bestelproces. Ook de administratieve druk is verminderd, net als de tijd die Struyk Verwo Infra en Stradus kwijt waren met het afhandelen van telefoontjes. Daarmee is de Afroep App uitgegroeid tot een belangrijk visitekaartje voor beide bedrijven.
Wil jij de reis van jouw klant naar een hoger plan tillen? Neem dan vandaag nog contact met ons op.
Bekijk snel welke vacatures we op dit moment voor je hebben klaarstaan.
Optimaliseren van bedrijfsprocessen met inoovatieve technologie hebbern wij ingezet om standaadr Business Solutions te ontwikkelen.
Optimaliseren van bedrijfsprocessen met inoovatieve technologie hebbern wij ingezet om standaadr Business Solutions te ontwikkelen.
Optimaliseren van bedrijfsprocessen met inoovatieve technologie hebbern wij ingezet om standaadr Business Solutions te ontwikkelen.
Dit is een test om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. Let op maar, het kan echt werken, hopelijk. Of anders toch net .
Dit is een test om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. Let op maar, het kan echt werken, hopelijk. Of anders toch net .
Dit is een test om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. Let op maar, het kan echt werken, hopelijk. Of anders toch net .
Dit is een test om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. Let op maar, het kan echt werken, hopelijk. Of anders toch net .
Dit is een test om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. Let op maar, het kan echt werken, hopelijk. Of anders toch net .